Thursday, October 27, 2016

Dag Trading Wenke

Nasdaq Trading Artikels Handel vir 'n inkomste - Revisited deur Ralph Russell, Nasdaq Real-tyd seine Trader In Junie van 2001 het ek 'n 90 minute seminaar vir Zap Futures, Inc in Chicago wat uiteengesit hoe ons handel vir 'n inkomste. Die seminaar is in die argief by Zap Futures [Gebruik skakel vir On-line Seminars, dan gaan jy na die Argief] op hul webwerf, met die volledige klank, en hier: Handel vir 'n inkomste. Ons het talle antwoorde op daardie seminaar van mense wat hul werk te hou, wil hul werk te hou, of het geen werk, as om die moontlikheid van 'n bestendige betroubare inkomste uit daytrading van termynkontrakte. Ek het nie kommentaar lewer oor die verhandeling van aandele of opsies as dit is nie my veld van kundigheid. In die feit dat die baie nag van die seminaar ek 'n oproep ontvang van 'n man wat bespreek is met 'n rekening met so min as $ 1500 daarin en wil 'n verpligting so groot soos die mini-Nasdaq 100 termynkontrak handel. Ek kan jou verseker dit is nie iets wat ek sou oorweeg met die bedrag van die kapitaal. Ek sou meer kry vir my geld asof dit in $ 5 wetsontwerpe en gebruik om 'n vuur te begin in 'n hawelose kamp vir warmte. Ons is baie suksesvol in my opinie oor die 14 maande tot November van die Nasdaq 100 diens. Ons is baie suksesvol in die kalenderjaar van 2001 soos ons is winsgewend omstreeks 200% van wat ons beveel soos vereis kapitaal van $ 15.000 tot my aanbevelings aangebied op die DaytradersBulletin volg. Algehele ons winste uit die begin van die Nasdaq Real-time seine is ongeveer 400%. Hoe om nie te begin Daytrading winsgewend Ek het ook 'n e-pos van 'n Kanadese skool onderwyser wat die enkele pa van twee jong seuns was. Hy het gesê hy papier handel was en was baie suksesvol en wou sy leer werk waar hy verblyfreg het ophou, en gaan na daytrading, as dit was, het hy verduidelik, kon hy meer geld te maak deur daytrading. Ek het hom gevra oor sy voordele vir die gesondheid vir homself en sy seuns. Ek het hom gevra oor sy vermoë gefokus op sy handel met moontlike onderbrekings te bly soos 'n siek kind huis toe van die skool. Ek het hom gevra oor onttrekkings, soos hy gesê het hy het net sowat $ 10,000 tot 'n rekening waaruit 'n bestaan ​​te maak finansier. Ek het hom gevra oor plat markte met 'n klein verskeidenheid en min beweging veroorsaak deur lae wisselvalligheid, wanneer dit moeilik is om geld te neem van die markte. Ek het hom gevra hoe lank hy papier handel was? Ek het hom gevra of hy die bril besef of eyeballs hy sien die skerm met, sou groen draai toe hy die regte geld op die lyn? Ek het hom gevra of hy besef hy kan enige aksie neem hy op die internet na sy makelaar nie vee of sy ISP was op of af en of die Globex elektroniese stelsel hardloop of af en die kontant markte gehou reg op truckin 'terwyl hy gekyk het sonder enige manier stop verlies of neem 'n wins totdat die probleem opgelos is en die stelsel was back-up. (Dit het gebeur met my persoonlik vir byna 'n uur hierdie jaar en ek was gelukkig om uit te klim met 'n klein wins na die probleem is vasgestel deur die uitruil.) In elk geval, ek het 'n mooi dankie van hom en nooit weer van hom gehoor. Ek neem aan hy is nog steeds leer skool en drome na groener gras aan die ander kant van die heining. Dit was 'n baie intelligente besluit van sy kant af! Dankie! Daytrading Realiteite Ek het gewerk met handelaars, probeer om handelaars te leer, en het 1000 se persoonlik gemaak ambagte. Dit is 'n moeilike manier om 'n bestaan ​​te maak. As jy inkomste uit ander bronne, aftree-inkomste, of 'n werkende vrou en 'n paar ekstra dollars jy kan suksesvol wees. As jy met jou laaste kontantbedrag of jou kredietkaart vooraf of die tweede verband op die huis jy is 'n dooie persoon finansieel voordat jy begin. Daar is 'n gesegde wat bang geld veroorsaak dat die baie geval van wat jy bang is. Ek het 'n goeie rekord persoonlik. Ek het geld handel gemaak. Ek het ander geld handel gemaak. Tydens een gebeurtenis in my lewe het ek 'n man $ 112,000 in sewe weke van sy effens minder as $ 100,000 rekening. Ek het 'n man en sy vrou 1000 $ per week vir baie, baie weke totdat ons 'n geleentheid waar 'n ernstige fout gemaak dat die kapitaal in een dag met 40% verminder het. Dit was die einde van daardie tipies undercapitalized onderneming. Ek het 'n man met 'n $ 50,000 rekening $ 16,000 in ses weke en hou die rekeningstate in sy hand het hy vir my gesê: & quot; Niemand lewe kon dit en handel te doen wat goed & quot. Ek was nie in staat om die resultate in daardie rekening weer te produseer vir 'n volle jaar: so is die krag van die sielkundige geloof stelsel. Die rekeningsaldo was soos dit was daardie dag 'n jaar later! Ek is daytrading vir byna 20 jaar. Dit het my 10 jaar nog uit te vind hoe om op te hou verloor die meeste van die tyd. Statisties dit is 'n bekende feit dat 'n termynkontrak handelaar open 'n rekening by $ 5,000 en is gebreek in vier maande. Dit is waarom hulle verkope mense wat vra dat jy jou rekening oor te bring. Hulle is gelukkig om jou geld te neem en selde sal die moontlikheid sal jy jou hele rekening verloor verduidelik. Miskien op my eie geval ek onbekwame of iets, maar ek dink nie so nie. Ek algemeen sê dat as iemand wil om te sit met my in my handel kamer en doen wat ek vir hom sê om te doen, sal Ek aan hulle welgestelde in 'n baie kort tydperk te maak mits daar 'n voldoende handel rekening om te begin met. Jy kan nie goed handel as jy undercapitalized. Onderkapitalisasie dood meer nuwe start-up besighede as enige ander enkele faktor, en dit is nie anders met daytrading. Jy verander as 'n handelaar. Jou denke proses, jou bui, jou gesondheid, jou mening al verandering en dat invloed op jou daytrading. Dit kan selfs erg beïnvloed handel oor 'n langer termyn tot op die punt van finansiële selfmoord. Mnr Druckenmiller wat George Soros se persoonlike handelaar was verlore $ 10.000.000 (ja, $ 10 miljoen) in die herfs van 1998, insluitend sy hele persoonlike rykdom, en hy was 'n suksesvolle handelaar vir jare was. Die doel van hierdie artikel is nie om jou te bewaar vir handels - of probeer om handel te dryf. Die doel van hierdie artikel is om jou te laat besef hoe moeilik dit is om handel te dryf konsekwent suksesvol dag in dag uit, week in week uit, ens Dit is 'n karwei dat min indien enige kan doen. Hoe meer kapitaal het jy die beter. Die minder afhanklik is jy op jou bedryfsinkomste hoe beter. Hoe meer ervaring jy het, hoe beter. Hoe meer navorsing wat jy beter gedoen. Trading moet 'n ho-hum sleep van vervelige herhaling om suksesvol te wees geword. Selfs dan sal iets te stort op jou kruiwa en ontstel jou Applecart. Markte is 'n massa van menslike emosie. Sommige deelnemers is baie lomp, sommige deelnemers is baie lomp, sommige deelnemers is koud en neutraal óf bul of beer en dit is hierdie persoon wat die beste kans om te wen het. Hy het geen struikelblokke in sy of haar pad. Struikelblokke in hierdie besigheid is menings of joune of 'n buite adviseur se! Sommige deelnemers het genoeg geld en metodes om die markte beweeg soos hulle wil vir 'n paar minute op 'n slag. Hulle gebruik soms 'n prosedure met die naam & quot; laddering & quot; en glo my hulle kan maak dat jy 'n lang of 'n kort met 'n goeie verlies te eniger tyd hulle te implementeer hierdie strategie te dek. Die doel van hierdie artikel is om jou uit te daag om te weet wat jy probeer om te doen. Ons beplan om voort te gaan om die Nasdaq 100 termynkontrak in die Daytraders Bulletin Real-time Signal Service bied. Ons weet en die probleme waarmee ons moet doen op 'n daaglikse basis te verstaan. Ons weet ons sal nie geld elke dag te maak, selfs wanneer ons regte in ons ontleding kan wees. Ons sal ook ons ​​onderrig seminare oor Saterdag se in ons huis in Florida aan diegene wat 'n begeerte om te leer oor 'n paar van die metodes wat ons gebruik in ons persoonlike handel asook op die internet uitsendings het voort te sit. As jy belangstel in meer inligting oor my een-tot-een seminare is, stuur vir my 'n e-pos van ondersoek. Ons wens julle die heel beste in jou handel pogings en staan ​​gereed om jou te help deur middel van ons Real-tyd seine dienste, deur ons onderrig seminare, en al persoonlike mentorskap programme wat ontwerp is om jou handel probleme op te los. Thanks a lot vir die feit dat belangstel in ons diens of ons ander programme.


No comments:

Post a Comment